آخرین آزمایش توییتر به کاربران اجازه می دهد تا لیست های بازار NFT را نمایش دهند

فروش NFT در توییتر: توییتر، مانند فیس بوک و اینستاگرام، ممکن است در آینده یکپارچه سازی NFT را نیز راه اندازی کند. وب‌سایت تحت مالکیت ایلان ماسک یک ویژگی آزمایشی را اعلام کرده است که لیست‌های NFT را هنگامی که کاربران پیوندی به آن‌ها توییت می‌کنند، به‌طور برجسته نشان می‌دهد، تا زمانی که از یکی از بازارهای شریک آن باشند. توییت NFT، همانطور که این شرکت آن را نامیده است، یک عکس بزرگ از اثر هنری دیجیتال را به همراه عنوان و خالق آن نمایش می دهد. همچنین دارای دکمه‌ای است که کاربران را مستقیماً به فهرست بازار می‌برد، جایی که می‌توانند آن را خریداری کنند یا کلکسیون‌های خود را بفروشند.
در حال حاضر توییتر چهار شریک دارد: بازار چند زنجیره ای NFT Rarible، بازار متمرکز بر Solana و Etherium Magic Eden، Dapper Labs (تیم پشت Top Shot) و Jump.trade، جایی که مردم برای کریکت دیجیتال مراجعه می کنند. کلکسیون دار های توییتر در اطلاعیه خود گفت که «برخی» از پیوندهای آن چهار به عنوان Tweet Tiles NFT برای افرادی که برای شرکت در آزمون انتخاب شده اند نشان داده می شود. همانطور که Decrypt اشاره می کند، بازارها چندین شبکه بلاک چین را پوشش می دهند که شامل Flow، Polygon و Tezos می شود.
این شرکت به نشریه گفت که در حال آزمایش ادغام “با کاربران منتخب توییتر در سراسر iOS و وب” است و این به مشترکین پریمیوم Blue محدود نمی شود. توییتر قبلاً به اعضای پرداخت کننده امکان دسترسی به ویژگی آزمایشی دیگری را می داد که به آنها امکان می داد کیف پول های رمزنگاری خود را به حساب های خود متصل کنند. پس از انجام این کار، آنها می توانند یک NFT را به عنوان عکس نمایه خود نمایش دهند، که با نمادی نشان می دهد که مالک رسمی اثر هنری دیجیتال است.

مقاله تراشه های کبالت 150x150 - فروش NFT در توییتر بیشتر بخوانید: تراشه های کبالت سفارشی مایکروسافت هفته آینده به Azure می آیند


تالیف:
فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ (اقتباس از مقاله‌ای از TechCrunch)
در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ را به عنوان منبع ذکر کنید.