پاسخ پرسش‌های پرتکرار

"آ.اس.پ چیست ؟"

پاسخ: آ.اس.پ یک وبسایت آنلاین فروش و تعمیرات انواع لپ تاپ ، دسکتاپ ، کنسول بازی ، ماشین های اداری و … میباشد. همچنین در آ.اس.پ امکان دریافت برنامه آموزشی و خبری تحت نظر افراد متخصص و با تجربه وجود دارد.

"آیا آ.اس.پ مجوز فعالیت دارد ؟"

پاسخ: تمامی فعالیت های وبسایت آ.اس.پ حسب مورد دارای مجوز از تمامی ارگان های نظارتی و اجرایی دولتی میباشد. آ.اس.پ دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت و معدن ٬ مجوز فعالیت از اتاق اصناف ایران میباشد. همچنین آ.اس.پ عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و دارای نماد طلایی زرین پال بزرگترین شرکت واسط درگاههای پرداخت میباشد.

"آیا وب سایت آ.اس.پ امن است ؟"

پاسخ: امنیت شما در تمامی مراحل از نقطه ی ورود به وبسایت تا لحظه خرید و اتمام عملیات توسط سرورهای پرقدرت داخل کشور ٬ سیستم رمزنگاری HTTPS ٬ SSL ٬ و فایروال های امنیتی نظارت ٬ محافظت و کنترل میشود. گیت های پرداخت آ.اس.پ توسط بانک ملت ، سامان و زرین پال تامین شده است.

"چگونه میتوانم از آ.اس.پ خرید کنم ؟"

پاسخ: خرید از آ.اس.پ به دو شکل حضوری و آنلاین امکانپذیر است. به منظور خرید حضوری به آدرس های درج شده در صفحه تماس با ما مراجعه فرمائید. همچنین به منظور خرید آنلاین از وبسایت به قسمت راهنمای خرید آنلاین مراجعه فرمائید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهامی میتوانید به وسیله شماره تماس های درج شده با بخش پشتیبانی و مشاوره آ.اس.پ تماس حاصل فرمائید.

"ارسال و هزینه ارسال کالا به چه شکل است ؟"

پاسخ: کالاهای خریداری شده از آ.اس.پ به تمامی نقاط ایران ارسال میگردد. هزینه ارسال برای سفارش های آنلاینی که روش حمل نقل اکسپرس را انتخاب میکنند مبلغ 45 هزار تومان به صورت ثابت برای سراسر ایران میباشد و مابقی هزینه ارسال توسط آ اس پ پرداخت میگردد. بدین ترتیب افزایش مسافت ٬ تعداد کالاها و افزایش وزن تغییری در هزینه ارسال برای شما به وجود نمی آورد. به منظور اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه فرمائید. سرویس ارسال الوپیک و اسنپ باکس برای شهر تهران فعال میباشد و سفارش همان روز تحویل خریدار میگردد. پرداخت کرایه سرویس الوپیک و اسنپ باکس بر عهده مشتری میباشد و میانگین هزینه برای مسیر های مختلف حدود 50 هزار تومان میباشد. سفارش الوپیک و اسنپ باکس در صورتی ارسال میشود که پرداخت سفارش به صورت آنلاین انجام شده باشد و سفارش پرداخت در محل شامل سرویس الوپیک و اسنپ باکس نمیشود. تمامی سفارشات از مبدا تهران ، تهران ، رسالت ، خیابان سمنگان ، خیابان شهید حاج ابراهیم تهرانی ، کوچه هشت متری اول ، پلاک ۵ ، طبقه چهارم ارسال میشود و هزینه ارسال از طریق نرم افزار اسنپ قابل استعلام است.

"آیا میتوانم مبلغ را درب منزل و پس از تحویل سفارش پرداخت نمایم ؟"

پاسخ: خوشبختانه آ.اس.پ دارای سرویس پرداخت در محل در بیش از ۱۷۰ شهر ایران میباشد.

"آیا به منظور اطلاع از موجودی کالاها تماس بگیرم ؟"

پاسخ: موجودی هر کالا در وبسایت آ.اس.پ به صورت پویا و داینامیک میباشد. یعنی موجودی به صورت لحظه ای تغییر میکند و در صورتی که دکمه ی افزودن به سبد خرید کالا مورد نظر شما فعال است و به سبد خرید اضافه میگردد؛ کالا موجود است. در صورتی که کالایی در سایت به اتمام برسد بلافاصله عدم موجودی به نمایش در می آید. بنابراین به منظور اطلاع از موجودی نیاز به تماس با آ.اس.پ نمیباشد.

"آیا به منظور اطلاع از موجودی کالاها تماس بگیرم ؟"

پاسخ: موجودی هر کالا در وبسایت آ.اس.پ به صورت پویا و داینامیک میباشد. یعنی موجودی به صورت لحظه ای تغییر میکند و در صورتی که دکمه ی افزودن به سبد خرید کالا مورد نظر شما فعال است و به سبد خرید اضافه میگردد؛ کالا موجود است. در صورتی که کالایی در سایت به اتمام برسد بلافاصله عدم موجودی به نمایش در می آید. بنابراین به منظور اطلاع از موجودی نیاز به تماس با آ.اس.پ نمیباشد.

"آیا کالاهای موجود در آ.اس.پ اورجینال میباشد ؟"

پاسخ: تمامی کالاهای ارائه شده در آ.اس.پ شامل لپ تاپ ، دسکتاپ و… تماما اورجینال میباشند . تامین کنندگان کالاها آ.اس.پ نمایندگان رسمی برندهای معتبر در کشور ایران هستند. کالاهای آ.اس.پ تولید و بسته بندی در کشور مبدا برند میباشند و در صورتی که برند ٬ مربوط به کشوری خارجی باشد ؛ هیچ کشور واسطی دخل و تصرفی در کالا نداشته و به صورت مستقیم وارد ایران شده و پس از اخذ مجوزهای لازم در اختیار آ.اس.پ قرار گرفته است. تمامی کالاهای آ.اس.پ دارای ضم

"آیا به منظور خرید از وبسایت نیاز به ثبت نام میباشد ؟"

پاسخ: به منظور خرید از وبسایت آ.اس.پ به دستور مقامات ذیصلاح نیاز به ثبت نام دارید. تنها کافیست کالا و یا کالاهای مورد نظر را به وسیله گزینه افزودن به سبد خرید ٬ در سبد خرید خود بیافزایید و در پایان پس از نمایش سبد خرید و پر کردن فیلد مشخصات شخصی و پستی اقدام به پرداخت نمائید. پس از خرید اول به این شکل دیگر نیازی به وارد کردن اینگونه اطلاعات ندارید و میتوانید به سهولت از امکانات آ.اس.پ استفاده نمایید.

"من اطلاعات کافی در زمینه لپ تاپ ندارم ، چگونه مرا کمک میکنید ؟"

پاسخ: تمامی کالاها در دسته بندی بر اساس برند و کارایی قرار گرفته اند و اطلاعات کاملی برای هر کالا در نظر گرفته شده که با مطالعه آنها درک واضحی از نحوه عملکرد هر لپ تاپ پیدا میکنید. در صورتی که هنوز در مورد انتخاب کالا دارای تردید و ابهام هستید واحد مشاوره و پشتیبانی آ.اس.پ به منظور ارائه مشاوره تخصصی در خدمت شماست.

"میخواهم به صورت کامل تحت نظر آ.اس.پ خرید کنم ، آیا امکان پذیر است ؟"

پاسخ: آ.اس.پ با دارا بودن مشاوران متخصص و با تجربه ٬ مربیان و اساتید رسمی و مهندسین در تمامی رشته های مرتبط به منظور طراحی و تنظیم سیستم های پیشرفته در خدمت شما عزیزان میباشد. همچنین در این مجموعه انواع مشاوره در خرید ، ارتقا و تعمیر انواع سیستم های کامپیوتری طراحی و تنظیم میگردد. سیستم آنلاین ارتباط با اعضا این امکان را فراهم می آورد تا در دورترین نقطه ایران نیز بتوانید تحت نظر آ.اس.پ و در مسیر درست خرید کنید و از پیشرفت خود لذت ببرید.

"تخفیف ها در آ.اس.پ به چه صورت است ؟"

پاسخ: در آ.اس.پ علاوه بر هدایا و طرح های تشویقی ٬ جشنواره های تخفیفی و همچنین تخفیف های روزانه بر روی کالاها مختلف به صورت کاملا تصادفی اجرا میشود. بر خلاف اکثر فروشگاه های اینترنتی دنیا در ۹۹ درصد موارد تخفیفهای آ.اس.پ به دلیل معیوب و یا نقص فنی کالا اجرا نمیشود و بالعکس کالاهای در تخفیف دارای کیفیتی بالایی نیز میباشند و اجرای تخفیفها صرفا به منظور حمایت از مشتری و گسترش فرهنگ خرید اینترنتی و کالای اصلی میباشد که در آخر عرضه ی کالای اصلی با قیمت مقرون به صرفه به حفظ و ارتقای سطح جامعه کمک خواهد نمود.

"آیا آ.اس.پ در دیگر شهرها نماینده فروش دارد ؟"

پاسخ: بله ٬ آ.اس.پ در نقطه های درج شده در صفحه تماس با ما و شماره تماس های درج شده دارای هیچگونه نماینده فروش و خدمات پس از فروشی نمیباشد. منظور از نمایندگانی که در قسمت مناطق تحت پوشش درج شده است صرفا نمایندگان پستی ٬ حمل و نقل و تحویل سفارش هستند و تمامی سفارشات از مرکزیت شهر تهران ، رسالت ، خیابان سمنگان ، خیابان شهید حاج ابراهیم تهرانی ، کوچه هشت متری اول ، پلاک ۵ ، طبقه چهارم ارسال میگردد.

"سیستم فروش چگونه عمل می کند ؟"

پاسخ: مشتری پس از مراجعه به آ.اس.پ ابتدا ثبت نام کرده و سپس به تعداد مورد نیاز از هر کالا را سفارش داده و جمع مبلغ سفارش را به صورت آنلاین ، واریز به حساب و یا پرداخت در محل پرداخت کرده و در نهایت سفارش خود در سرار کشور تحویل می گیرد.

"نحوه ارتباط با مشتری به چه صورت است ؟"

پاسخ: آ.اس.پ از طریق پیام کوتاه و پست الکترونیک و سیستم پشتیبانی آنلاین همواره با مشتریان خود در تماس است.

"روند برگرداندن كالا و یا انصراف از دریافت کالا و روش‌های بازپرداخت وجه به چه صورت می باشد ؟"

پاسخ: روند بازگرداندن کالا بستگی به این دارد که سفارش مشتری در چه مرحله باشد ، اگر کالا هنوز به تایید فروش نرسیده و ارسال نشده باشد معادل مبلغی که مشتری پرداخت نموده را به شماره حسابی که مشتری معرفی می نماید واریز خواهیم کرد که بدیهی است شماره حساب باید به نام فرد متقاضی باشد ، اگر کالا ارسال شده باشد و مشتری کالا را بازگرداند بدون خدشه وارد شدن در بسته بندی و پلمپ کالا با کسر هزینه ارسال و بازگرداندن کالا مابقی مبلغ را عودت خواهیم داد و اگر کالا را بازکرده و پلمپ را مخدوش کرده باشند مستلزم ارائه توضیح قانع کننده برای مرجوعی می باشند.

"سیستم فروش چگونه عمل می کند ؟"

پاسخ: مشتری پس از مراجعه به آ.اس.پ ابتدا ثبت نام کرده و سپس به تعداد مورد نیاز از هر کالا را سفارش داده و جمع مبلغ سفارش را به صورت آنلاین ، واریز به حساب و یا پرداخت در محل پرداخت کرده و در نهایت سفارش خود در سرار کشور تحویل می گیرد.

"از سایت خرید کرده‌ام و از شیوه پرداخت اینترنتی توسط کارت‌های شتاب وجه را پرداخت کرده‌ام ، ولی مبلغ از حساب من کم شده ، ولی خرید موفقیت‌آمیز نبوده است چه کار باید بکنم ؟"

پاسخ: در این شرایط ، معمولا ظرف کمتر از ۷۲ ساعت ، مبلغ کسر شده ، به حساب شما به شکل اتوماتیک مرجوع می‌شود. هم چنین می‌توانید از طریق صفحه  تماس با ما ، سفارش و مبلغ پرداختی را پیگیری نمایید.

"مهلت تست چیست و شامل چه مواردی است ؟"

پاسخ: کلیه لپ تاپ ها دارای 7 روز مهلت تست و تعویض هستند ، به این معنی که اگر لپ تاپ یا کالای خریداری شده به هر دلیلی دارای نقص فنی باشد ، میتوانید با مدل دیگری تعویض نمایید.

"گارانتی شامل چه مواردی میشود ؟"

پاسخ: گارانتی ، شامل تمام قطعات میشود. مشتریان گرامی میتوانند با پرداخت ده درصد از فاکتور، گارانتی دو ساله را انتخاب نمایند . بدیهی است که صدمات ناشی از ضربه و آب خوردگی و مخدوش شدن برچسب گارانتی باعث ابطال گارانتی میشود.

"لپ تاپ صنعتی چیست ؟"

پاسخ: همان طورکه از اسم آن پیداست ، اینگونه لپ تاپ ها برای محیط های کارگاهی و صنعتی و بعضا نظامی طراحی و ساخته شده اند که ویژگی های منحصر به فردی از قبیل ، مقاومت بالا در برابر گرد و غبار ، ضربه و فشار ، افت یا افزایش درجه حرارت محیط ( معمولا بین منفی 20 تا مثبت 50 درجه ) ، کاهش یا افزایش فشار هوا و غیره دارند.

"چرا لپ تاپ های استوک که در بازار هستند ، بصورت آکبد یا نو ، وارد کشور نمیشوند ؟"

پاسخ: هزینه تولید لپ تاپ های صنعتی ، به علت رعایت استاندارد های بسیار پیچیده که در بالا ذکر شد ، چندین برابر لپ تاپ های معمولی است و توانایی رقابت قیمتی با لپ تاپ های معمولی را ندارند ، و چون کاربران آماتور تفاوت لپ تاپ صنعتی و معمولی را نمیدانند و فقط قیمت را برای خرید لپ تاپ درنظر میگیرند ، لپ تاپ صنعتی نو وارد کشور نمیشود.

"آیا لپ تاپ صنعتی را در محیط های معمولی میتوان استفاده کرد ؟"

پاسخ: بله . لپ تاپ های صنعتی در محیط های معمولی کارایی بالاتری نسبت به سایر لپ تاپ ها دارند.

"لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشور هستند ؟"

پاسخ: تمام لپ تاپ های استوک ، استوک اروپا و آمریکا هستند.

"گرید بندی به چه معنی است ؟"

پاسخ: گرید بندی یا طبقه بندی لپ تاپ استوک درسطح جهان به چهار دسته تقسیم میشوند که با حروف A . B . C نامگذاری شده اند. که به ترتیب گرید A بالاترین تا C که پایین ترین سطح در تمیزی را دارند . و گرید D که اسقاطی است . در بعضی از فروشگاه ها مسابقه ای در گذاشتن (پلاس+) شکل گرفته است که صرفا درجهت گمراه کردن مشتری است و هیچ تفاوتی در ماهیت گرید ها ندارد.

در بعضی فروشگاه های دیگر گرید هایی از قبیل A++++++++ و بالاتر نیز دیده شده است که تعریف خاصی برای آن وجود ندارد.

"ایا CPU و گرافیک قابل ارتقا هستند ؟"

پاسخ: در بعضی لپ تاپ ها گرافیک و CPU هم قابل ارتقا هستند که با تماس تلفنی با دفتر ما از جزییات آن مطلع شوید.

"آیا حافظه جانبی ( هارد دیسک یا SSD ) ، قابلیت ارتقا دارد ؟ آیا دو هارد همزمان هم قابل نصب است ؟"

پاسخ: در همه لپ تاپ ها ، حافظه جانبی ، قابلیت ارتقا دارد .
در بعضی لپ تاپ ها دو یا چند محل برای قرارگیری حافظه جانبی وجود دارد که برای اضافه کردن هارد دوم یا سوم مشکلی وجود ندارد . ولی در لپ تاپ هایی که این محل ها وجود ندارد و دایو نوری دارند ، با خارج کردن درایو نوری و جایگزینی با حافظه جانبی دوم، این امکان فراهم میشود.

"رم لپ تاپ ها ، قابل ارتقا است ؟ آیا مشکلی ایجاد نمیشود ؟"

پاسخ: رم همه لپ تاپ ها اگر آنبرد نباشد ، تا مقدار مجاز قابل ارتقا است و هیچ مشکلی ایجاد نمیشود ، بلکه باعث بهبود عملکرد و افزایش سرعت لپ تاپ میشود.

"شارژدهی باطری چند ساعت است ؟"

پاسخ: میزان شارژدهی باطری کاملا به قدرت CPU ، اندازه صفحه نمایش ، شدت استفاده ( بازی ، رندر گیری و… ) ، استفاده از وای فای ، مقدارنور صفحه نمایش ، سن باطری و غیره بستگی دارد و بر مبنای وات ساعت سنجیده میشود.

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟
صفحه ارتباط با ما