فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ به منظور آسودگی خاطر و رضایت مندی بیشتر مشتریان ، فرصت تعویض کالا را نظر گرفته است. برای بهره مندی بهتر و سریع از خدمات پس از فروش و استفاده از این سرویس ، لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

_ کلیه کالاها باید سالم به دست مصرف کننده برسند و دارای مهلت تست اصالت و سلامت هستند و همچنین اقلامی که به عنوان هدیه از طرف وبسایت همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند!

_ از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش وبسایت خودداری کنید. برای تأیید ارسال کالا از طریق تلفن ، ایمیل و یا سامانه ارتباط با مشتری با کارشناسان پشتیبان خدمات پس از فروش ارتباط برقرار کنید.

_ می توانید با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید. (روزهای عادی ساعت 17-9)

_ می توانید در وبسایت به صفحه تماس با ما بروید.

_ درخواست خود را در کادر متن پیام درج کنید ، موضوع را “خدمات پس از فروش” انتخاب کنید و شماره سفارش و پیام خود را ارسال کنید.

_ می توانید موضوع را به همکاران سامانه ارتباط با مشتری اطلاع دهید و یا از طریق ایمیل “خدمات پس از فروش” پیام خود را با شماره سفارش ارسال کنید. (۲۴ ساعته و ۷ روز هفته)

_ لطفاً توجه داشته باشید که در هر یک از روش های بالا ، لازم است شماره سفارش را نیز اعلام کنید.

_ هر گونه آسیب و یا ایراد فیزیکی و یا وجود مغایرت در مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت را در اولین فرصت و حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا ، به واحد خدمات پس از فروش وبسایت اطلاع دهید.

_ اگر مغایرت ، بدون بازکردن بسته بندی اورجینال کالا قابل مشاهده است مثل مشخصات درج شده روی بدنه ، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از پلمپ خارج نشده باشد.

_ عکس کالاها جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

_ اشکال و یا ایراد را باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا ، به وبسایت اطلاع دهید. (ما پاسخگویی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته داریم)

_ در صورت انصراف از خرید ، حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید. انصراف از خرید به تعلق می گیرد که پلمپ باشد ، همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد ، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

_ سفارش یک کالا به تعداد ، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی شود. (خرید های تعدادی را نمی توانید مرجوع کنید)

وبسایت در قبال ایراد کالای خریداری شده تا ۷ روز مطابق شرایط ذکر شده متعهد است.

ضوابط مربوط به حمل و نقل و آسیب دیدگی ایجاد شده در حین آن :

_ آسیب دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش وبسایت اطلاع داده شود . بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و وبسایت تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری و خسارت را جبران می کند.

ضوابط و مسئولیت های مربوط به فروش اقلام :

_ اطلاعات هر کالا در وبسایت ، صرفاً برای اطلاع رسانی است و جنبه تایید کالایی را ندارد. خریدار باید قبل از استفاده ، نسبت به کسب اطلاعات حرفه ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند و برای وبسایت مسئولیتی ایجاد نکند.

_ خسارت ناشی از عدم آگاهی و ناتوانی مشتری در استفاده به عهده وبسایت نیست و عوارض استفاده نادرست از کالاها به عهده وبسایت نمی باشد.

_ در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است ، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه درخـواستی از طــرف مشتری تنها پـس از تــأیید و اعــلام نـظر کــارشناسان وبسایت قابل پیگیری خواهد بود.

نکات مهم :

_ برای ارسال ، باید کالا در جعبه یا کارتن به خوبی بسته بندی شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد ، بازگرداندن هدیه همراه آن الزامی است. در صورت رعایت نشدن شرایط امکان استفاده از ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت.

_ کالای خریداری شده را همراه فاکتور ، داخل جعبه یا کارتن قرار دهید. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگر روی بسته بندی کالاها و یا مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت را از بین خواهد برد.

(در صورت لــزوم ، توضیحات خود را پشت فـــاکتور خـــرید یا قطعه کـــاغذ جداگانه ای بنویسید)

_ پس از اینکه کارشناسان خدمات پس از فروش وجود مغایرت ایراد فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری را تأیید کردند ، هزینه های ارسال به عهده وبسایت خواهد بود که به این منظور لازم است در صورت ارسال کالا با پست رسید پستی را همراه کالا ارسال کنید و حتماً یک کپی از آن نزد خود نگهدارید. در ضمن واریز هزینه در صورتی امکان پذیر است که رسید پستی با مهر شرکت پست باشد.

_ پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از  فروش ، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود ، برای مشتری ارسال می شود که هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد ، کالای مزبور به مدت یک ماه به صورت امانت نزد وبسایت در واحد خدمات پس از فروش باقی می ماند و با انقضای این مهلت وبسایت در قبال کالا و زیان های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

مراحل :

  1. تماس مشتری
  2. تایید خدمات پس از فروش
  3. هماهنگی و برگشت کالا
  4. پذیرش در خدمات پس از فروش
  5. تست کارشناسی
  6. اعلام نتیجه
  7. تعویض

پس از پذیرش کالا در خدمات پس از فروش (مرحله ۴) به طور میانگین ظرف ۴۸ ساعت کاری ، نتیجه تست به مشتری اعلام می شود. مشتری در صورت تأیید ایراد می تواند کالای خود را با همان شرایط یا کالا دیگری تعویض کند که از زمان مشخص شدن وضعیت کــالا (مرحله ۶) نهایتاً تا ۴۸ ســاعت کاری مراحل انجام می شود ، اگر به هر دلیلی ارسال کالای تعویضی مقدور نباشد ، وبسایت سفارش اولیه مشتری را لغو و مرجوع وجه خواهد کرد.