قابلیت زمان بندی اینستاگرام
اینستاگرام برنامهریزی درونبرنامهای را برای کسبوکارها و سازندگان عرضه میکند
قابلیت زمان بندی اینستاگرام: اینستاگرام برنامه زمانبندی پست درونبرنامهای خود را راهاندازی میکند و به کاربران منتخب اجازه میدهد تا پستهای خود را از قبل بدون نیاز به استفاده از استودیوی متا یا خدمات شخص ثالث برنامهریزی کنند. پلتفرم اشتراکگذاری عکس و ویدیو متعلق به متا به کسبوکارها و سازندگان این قدرت را میدهد که حلقهها، عکسها و چرخ فلکها را تا 75 روز در خود برنامه زمانبندی کنند. اینستاگرام این ویژگی را در چند هفته گذشته آزمایش کرد و درصد کمی از جامعه جهانی خود را قبل از انتشار گسترده تر (اما محدود) به این ابزار دسترسی داد.
برای دسترسی به این ویژگی، کاربران واجد شرایط باید پس از ایجاد پست خود، اما قبل از اشتراک گذاری آن با فالوورهای خود، به «تنظیمات پیشرفته» مراجعه کنند. از آنجا میتوانند روی «زمانبندی این پست» تغییر وضعیت دهند و زمان و تاریخی را که میخواهند پخش شود، انتخاب کنند. سپس باید به پستی که ایجاد کردهاند برگردند و روی «زمانبندی» کلیک کنند. بر اساس گزارش TechCrunch که در مورد این آزمایش گزارش داده است، پست های زمان بندی شده را می توان در بخش “محتوای زمان بندی شده” مشاهده کرد که از طریق منوی همبرگر قابل دسترسی است. شاید این فرآیند سادهتر باشد، اما این ویژگی نیاز به استفاده از وبسایت یا برنامه مجزای Creator Studio را برای تجربهای بدون اصطکاک را از بین میبرد.
اینکه آیا این ویژگی برای کاربران عادی در دسترس خواهد بود یا نه، باید دید – اینستاگرام چیزی در مورد عرضه کامل آن ذکر نکرده است. اینستاگرام در همان پستی که زمانبندی درونبرنامهای خود را اعلام میکند، Achievements را راهاندازی کرده است. سازندگان میتوانند با انجام اقدامات خاص، مانند همکاری با سازنده دیگری و ساختن حلقههای تعاملی با نظرسنجی و آزمونها، قفل آنها را باز کنند.
بیشتر بخوانید: رفع مشکل عدم دریافت آی پی
تالیف:
فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ (اقتباس از مقالهای از Engadget)
در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ را به عنوان منبع ذکر کنید.