امکانات Fire TV آمازون

آمازون تریلرهای رایگان فیلم، محتوای سبک زندگی، نکات برجسته ورزشی و موارد دیگر را به Fire TV اضافه می کند
امکانات Fire TV آمازون: آمازون دیروز اعلام کرد که کاربران Fire TV در ایالات متحده اکنون می توانند هزاران ساعت محتوای رایگان و تبلیغاتی را در اخبار ورزشی، آشپزی و سفر، و همچنین تریلرهای فیلم و تلویزیون از IMDb تماشا کنند. برای تماشای ویدیوها نیازی به دانلود، هزینه یا اشتراک نیست.
محتوای رایگان جدید را میتوان در سه ردیف جدید اختصاصی امکانات Fire TV آمازون در برگههای «صفحه اصلی» یافت تا کاربران بتوانند بدون هزینه اضافی مرور کنند. عنوانهای ردیفها «اخبار و نکات مهم ورزشی»، «تریلرهای پرطرفدار» و «غذا و آشپزی» است. کاربران همچنین میتوانند نوار «جستجو» را برای یافتن یک کاشی «رایگان» با دسترسی به ردیفها یا کاشی «ورزشی» که دارای ردیف «اخبار ورزشی و نکات برجسته» است، انتخاب کنند.
در ردیف «اخبار ورزشی و نکات برجسته»، بینندگان میتوانند از پوشش ورزشی رایگان NBC Sports، FOX Sports، MLB، CBS Sports HQ، Sports Illustrated، NASCAR، Sportswire، Stadium، شبکه دیجیتال ACC و شبکههای PAC-12 لذت ببرند. در حالی که کاربران برای مشاهده کامل رویدادهای ورزشی زنده باید در Prime Video مشترک شوند، بینندگان می توانند کلیپ های کوتاه، اخبار و نکات برجسته تیم های مورد علاقه خود را تماشا کنند.
همچنین، از تاریخ 7 اکتبر، Fire TV به طرفداران لیگ برتر بیسبال (MLB) نکات برجسته سری جهانی، مانند خلاصه بازی های MLB، مجموعه های هایلایت، نمایشنامه هایی که باید حتما ببینید و موارد دیگر را ارائه می دهد. لیست امکانات Fire TV آمازون ادامه دارد.
ردیف جدید Fire TV «Trending Trailers» شامل تریلرهای رایگان IMDb از محبوبترین سریالها و فیلمهای تلویزیونی است. برای کسانی که نمی دانند، IMDb منبع سرگرمی متعلق به آمازون است.
علاقهمندان به غذا میتوانند به ردیف «غذا و آشپزی» بروند تا برنامههای آشپزی رایگان و سریالهای سفر با غذا را از کانالهایی مانند America’s Test Kitchen، GoTraveler و 5-Minute Recipes پخش کنند.
شارلوت مینز، مدیر تبلیغات، کسب درآمد و مشارکت Fire TV در بیانیهای گفت: «از زمان راهاندازی اپلیکیشن اخبار آمازون در Fire TV در سال ۲۰۱۹، ما از مشتریان خود شنیدهایم که محتوای رایگان و به راحتی برای آنها مهم است. در واقع، تا حدی به لطف محتوایی مانند این، تعامل با محتوای پخش تلویزیونی رایگان (FAST) با پشتیبانی از تبلیغات در Fire TV امسال بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
از آنجایی که قیمت اشتراک استریم همچنان در حال افزایش است، بینندگان بیشتری به سمت محتوای رایگان و پشتیبانی شده از تبلیغات جذب می شوند. بهروزرسانی جدید Fire TV احتمالاً مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت.
در سال 2020، Amazon Fire TV یک تب Free را به رابط معرفی کرد که کشف 20000 فیلم و برنامه تلویزیونی رایگان را برای کاربران آسانتر کرد.
بیشتر بخوانید:
مودم بیرونی چیست؟ هر آنچه باید بدانید
تالیف:
فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ (اقتباس از مقالهای از TechCrunch)
در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ را به عنوان منبع ذکر کنید.