درآمد ماهیانه یوتیوببرها
فعالان YouTubeدر ماه چقدر درآمد دارند؟
درآمد ماهیانه یوتیوببرها: سازندگانی که بخشی از برنامه همکاری YouTube هستند، میتوانند از تبلیغات در ویدیوهای خود درآمد کسب کنند. این یک منبع درآمد قابل اعتماد برای اینفلوئنسرها با اندازه های مختلف است که 55٪ از درآمد تبلیغات یک ویدیو را به دست می آورند.
یکی از اصلیترین راههایی که یوتیوبکنندگان پول دریافت میکنند، از طریق YouTube Partner Program (YPP) است که سهمی از درآمد تبلیغاتی که از ویدیوهایشان به دست میآورند به سازندگان پرداخت میکند.
اگر اینفلوئنسرها بخشی از YPP باشند، می توانند 55 درصد از درآمد تبلیغات یک ویدیو را به دست آورند. برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، آنها باید 1000 مشترک و 4000 ساعت زمان تماشای ویدیوهای بلند مدت خود را جمع آوری کرده باشند. به عنوان بخشی از YPP، سازندگان همچنین می توانند از طریق اشتراک و عضویت در کانال کسب درآمد کنند.
از سال آینده، سازندگان فرم های کوتاه که 1000 مشترک و 10 میلیون بازدید در 90 روز دارند نیز می توانند سهمی از درآمد تبلیغات را از Shorts کسب کنند.
یوتیوببرها ماهانه توسط این پلتفرم حقوق میگیرند. درآمد تخمینی در طول یک ماه به آنها داده می شود و سپس، در آغاز ماه بعد، حقوق آنها نهایی شده و به موجودی آنها ارسال می شود.
تعدادی از عوامل تعیین کننده میزان درآمد یک سازنده از تبلیغات است، از جمله تعداد بازدیدهای ویدیویی و موضوعات محتوای آنهامی باشند. برخی از جایگاههای محتوا، مانند امور مالی شخصی، برای تبلیغکنندگان ارزشمند هستند که آن مخاطبان را مشتریان جذابی میدانند.
نیت اوبراین که ویدیوهایی درباره امور مالی شخصی، سرمایهگذاری و کارآفرینی میسازد، میگوید: «قطعاً پتانسیل بسیار بیشتری از آنچه انتظار داشتم داشت، زیرا تصور نمیکردم یوتیوب یا تأثیرگذاران مالی به این سطح منفجر شوند. “من فکر می کردم شاید سقف 100000 مشترک برای YouTubers های مالی باشد.”
اوبراین سال گذشته 54600 دلار در ماه حقوق گرفت. درباره میزان درآمد O’Brien به عنوان یک YouTuber با بیش از 1 میلیون مشترک و نحوه ایجاد کسب و کار خود می توانید بیشتر تحقیق کنید.
در همین حال، سازندگان ASMR تمایل به کسب درآمد کمتری دارند، زیرا اغلب نمیخواهند ویدیوهای خود را با تبلیغات میاندرول مختل کنند.
سارا لاوندر، خالق ASMR، که در یک ماه گذشته 6113 دلار دستمزد دریافت کرد، میگوید: «یکی از معایب هنرمند ASMR این است که اگر نمیخواهید مخاطبان خود را بیدار کنید، فقط میتوانید در ابتدا تبلیغات بگذارید. سال، به اینسایدر گفت. “این به طور قابل توجهی درآمد تبلیغات را کاهش می دهد.”
یوتیوببرها معمولاً درآمد خود را از تبلیغات با تعدادی از جریانهای درآمدی دیگر مانند کالاها و محتوای حمایت شده تکمیل میکنند. بسیاری از آنها اغلب در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی پست می کنند.
کلی آن اسمیت، خالق امور مالی شخصی، هشت جریان درآمد دارد، از جمله فروش دوره های آنلاین و مربیگری مالی؛ او همچنین یک حساب Patreon دارد و از برنامه های جایزه اینستاگرام درآمد کسب می کند. با این حال، یوتیوب بزرگترین منبع پول نقد اوست.
او گفت: «از ابتدا میدانستم که میتوان از یوتیوب درآمد کسب کرد. اما هیچوقت فکر نمیکردم که به چیزی که امروز هست و اکنون میتوانم بسازم، تبدیل شود.»
اینسایدر مرتباً با یوتیوبرها درباره موضوعاتی مانند میزان درآمد آنها به ازای هر 1000 بازدید، در یک ماه و ویدیوهای پردرآمد آنها در تمام دوران مصاحبه میکند. در اینجا میزان درآمد 16 یوتیوبر مختلف از ویدیوهای خود در هر ماه آورده شده است. آنها به ترتیب تعداد دنبال کنندگان لیست شده اند.
اینفلوئنسرهای نانو که کمتر از 10000 مشترک YouTube دارند، در یک ماه چقدر حقوق می گیرند:
جن لورن که هنگام صحبت با اینسایدر 5200 مشترک داشت، ویدیوهایی درباره تناسب اندام و تندرستی میسازد.
مگان پرویت، یوتیوببر کالج که هنگام صحبت با اینسایدر 6800 مشترک داشت.
اینفلوئنسرهای میکرو که بین 10000 تا 100000 مشترک YouTube دارند، در یک ماه چقدر حقوق می گیرند:
جیک تیلک که هنگام صحبت با اینسایدر 18000 مشترک داشت، ویدیوهایی درباره کارآفرینی میسازد.
کلی آن اسمیت که هنگام صحبت با Insider نزدیک به 50000 مشترک داشت، ویدیوهای مالی شخصی می سازد.
میسی اشمیت که هنگام صحبت با اینسایدر 50000 مشترک داشت، از زندگی خود در لاس وگاس فیلم می گیرد.
ماریسا لیدا که هنگام صحبت با اینسایدر 52000 مشترک داشت، ویدیوهای مالی شخصی می سازد.
مت آپهام که هنگام صحبت با اینسایدر 56000 مشترک داشت، ویدیوهای فناوری میسازد.
بیشتر بخوانید: 6 تا از بهترین تبلت های سفر در سال 2024
اینفلوئنسرهای بزرگ که بیش از 100000 مشترک یوتیوب دارند، در یک ماه چقدر حقوق می گیرند:
لوی هیلدبراند که در هنگام صحبت با اینسایدر 125000 مشترک داشت، یوتیوبی در مورد صرفه جویی دارد.
سارا لاوندر که هنگام صحبت با اینسایدر 138000 مشترک داشت، محتوای ASMR تولید می کند.
چارلی پرانگلی که هنگام صحبت با اینسایدر 198000 مشترک داشت، درباره طراحی و زندگی روزمره خود ویدیو میسازد.
چارلی چانگ که هنگام صحبت با اینسایدر 350000 مشترک داشت، ویدیوهایی درباره امور مالی شخصی و املاک میسازد.
Kwebbelkop که هنگام صحبت با اینسایدر 504000 مشترک داشت، یک کانال “VTube” را اداره می کند.
کلی استمپ، که در هنگام صحبت با اینسایدر حدود 600000 مشترک داشت، در مورد سبک زندگی مینیمال خود مطالبی منتشر می کند.
جری ایز که زمانی که اینسایدر در مورد درآمدش نوشت 775000 مشترک داشت، کشیش است که دعاها و موعظه ها را پخش می کند.
نیت اوبراین که هنگام صحبت با اینسایدر 1 میلیون مشترک داشت، ویدیوهای مالی شخصی می سازد.
تیفانی ما که در هنگام صحبت با اینسایدر 1.8 میلیون مشترک داشت، ویدیوهای سبک زندگی میسازد.
جک نیل که هنگام صحبت با اینسایدر 2.1 میلیون مشترک داشت، یک خالق داستان های جنایت واقعی است.
تالیف:
فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ (اقتباس از مقالهای از Business Insider)
در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ را به عنوان منبع ذکر کنید.