آمازون بی سر و صدا شبکه تدارکات خود را به روی بازرگانان شخص ثالث در هند باز می کند

لجستیک آمازون در هند: آمازون بی سر و صدا شروع به ارائه شبکه حمل و نقل و تدارکات خود به عنوان خدماتی به بازرگانان شخص ثالث، مشاغل و مارک های مستقیم به مصرف کننده در هند می کند و از زنجیره تحویل بزرگ خود برای افزایش درآمد در بازار کلیدی خارج از کشور به عنوان گروه تجارت الکترونیک استفاده می کند. تلاش برای تکرار مدلی که چندین ماه در ایالات متحده آزمایش کرده است.
این سرویس که حمل و نقل آمازون نام دارد، “دسترسی گسترده و بالاترین قابلیت اطمینان را – همه با کمترین هزینه لجستیک” ارائه می دهد، این شرکت در وب سایت خود توضیح می دهد. شرکت حمل و نقل آمازون می‌افزاید: «بسته‌های شما را ۷ روز در هفته تحویل می‌گیرد و به مشتریانتان تحویل می‌دهد».
این خرده‌فروش که در طول هفت سال گذشته بیش از 6.5 میلیارد دلار در هند سرمایه‌گذاری کرده است، می‌گوید که حمل و نقل خود را با «نرخ‌های رقابتی» ارائه می‌کند و شامل یک کانال پشتیبانی اختصاصی است. هیچ هزینه اضافی برای تحویل در تعطیلات آخر هفته وجود ندارد و مشتریان به هیچ قراردادی برای یک محموله وابسته نیستند و به آنها اجازه می دهد خدمات را در هر زمانی لغو کنند.
در سایت می‌گوید این شرکت با شرکت‌های محلی Shiprocket، Unicommerce، Easyecom، Clickpost و Vinculum برای سیستم‌های مدیریت سفارش و تحویل همکاری کرده است. طبق تجزیه و تحلیل صفحات آرشیو شده، این شرکت حداقل چند ماه است که این سرویس را در هند آزمایش کرده است.

حمل و نقل آمازون (نمایش وب سایت آمازون هند)
همانطور که آمازون خدمات حمل و نقل را گسترش می دهد، ممکن است برای شرکت های محلی از جمله Delhivery، Ecom Express و حتی غول های لجستیک قدیمی مانند Blue Dart و India Post به دردسر بیفتد. Flipkart، رقیب آمازون در هند تحت حمایت والمارت، همچنین در اوایل سال جاری شروع به باز کردن شبکه لجستیکی خود برای شرکت‌های شخص ثالث کرد.
روزنامه هندی اکونومیک تایمز برای اولین بار در مورد حمل و نقل آمازون گزارش داد و افزود که حمل و نقل آمازون همه انواع محصولات غیر از کالاهای خطرناک و خطرناک را پوشش می دهد. در یک صفحه سیاست، آمازون می گوید که حمل و نقل در حال حاضر حالت زمینی تحویل را ارائه می دهد و تعداد محموله ها را به 99 مورد در هر سفارش محدود می کند.
آمازون در اوایل سال جاری شبکه تدارکات خود را به روی بازرگانان شخص ثالث در ایالات متحده با سرویسی به نام Buy with Prime باز کرد. تحلیلگران می گویند که آمازون با این اقدام می تواند چالش بزرگ تری برای رقبایی مانند Shopify ایجاد کند، زیرا خندقی تقریباً غیرقابل نفوذ در لجستیک ایجاد کرده است.
بن تامپسون از Stratechery می‌گوید: «امروز لجستیک آمازون گسترده و کاملاً یکپارچه از مرکز تکمیل تا درب منزل است، حتی اگر فقط به آمازون خدمت می‌کند؛ گام بعدی آشکار باز کردن آن به روی خرده‌فروشان غیر آمازون است و این دقیقاً همان چیزی است که در حال رخ دادن است.»

placeholder 150x150 - لجستیک آمازون در هند بیشتر بخوانید: 6 تا از بهترین تبلت های سفر در سال 2024


تالیف:
فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ (اقتباس از مقاله‌ای از TechCrunch)
در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ را به عنوان منبع ذکر کنید.